Написання шкільного підручника - справа непроста. Автору, крім бездоганного володіння фактичним матеріалом, доводиться дотримуватися вимог навчальних програм, враховувати вікові особливості учнів. Адже без цього підручник буде практично непридатним до використання і докладена праця (а це іноді роки!) не принесе очікуваного задоволення.
Саме тому на ниві підручникотворення, крім авторів, працюють технічні й літературні редактори, проводяться експертизи за участі авторитетних фахівців та вчителів-практиків, здійснюється апробація у навчальних закладах.
Проте, попри всі зусилля задіяних у процесі людей, помилки у шкільний підручник іноді проникають. Про це написано багато статей, у дискусіях щодо вдосконалення системи підготовки підручників зламано немало списів. Але ж, як відомо, помилок не припускається лише той, хто нічого не робить.
Тому й виникла думка розпочати публікацію повідомлень про "найцікавіші" помилки, виявлені у підручниках фізики. Автор аж ніяк не ставить на меті шукати винних. Помилки можуть виникати на різних етапах роботи, та й навряд чи когось особливо зацікавить, хто конкретно "проморгав" зайву кому у тексті.
Основна мета: допомогти вчителю-практику зорієнтуватися у змісті підручника при підготовці до уроку, оскільки це, на жаль, не завжди просто. Добре, якщо на цей блог звернуть увагу автори згаданих підручників і врахують виявлені огріхи в разі перевидання своїх книг.
Саме тому на ниві підручникотворення, крім авторів, працюють технічні й літературні редактори, проводяться експертизи за участі авторитетних фахівців та вчителів-практиків, здійснюється апробація у навчальних закладах.
Проте, попри всі зусилля задіяних у процесі людей, помилки у шкільний підручник іноді проникають. Про це написано багато статей, у дискусіях щодо вдосконалення системи підготовки підручників зламано немало списів. Але ж, як відомо, помилок не припускається лише той, хто нічого не робить.
Тому й виникла думка розпочати публікацію повідомлень про "найцікавіші" помилки, виявлені у підручниках фізики. Автор аж ніяк не ставить на меті шукати винних. Помилки можуть виникати на різних етапах роботи, та й навряд чи когось особливо зацікавить, хто конкретно "проморгав" зайву кому у тексті.
Основна мета: допомогти вчителю-практику зорієнтуватися у змісті підручника при підготовці до уроку, оскільки це, на жаль, не завжди просто. Добре, якщо на цей блог звернуть увагу автори згаданих підручників і врахують виявлені огріхи в разі перевидання своїх книг.
Немає коментарів:
Дописати коментар